Ibland har man en jädra tur!

Ca två timmar efter att jag kommit från SATS och fortfarande var arg över bilskadan så ringde en man och sökte Tobbe på min mobil. Han sa att han bevittnat hur vår bil blivit repad! Han hade klockslag, reg.nr, namn och telefonnummer till personen som dragit från platsen. Shit pommes frites vilken röta!!! Han sa att han gärna vittnade om det skulle bli problem. Jag ringde genast upp kvinnan och frågade om hon hade en Toyota Yaris med det reg.nr. Hon sa först att hon inte hade några skador på sin bil utan trodde att hon repat underredet på sin bil eftersom det är en liten svacka precis när man kör in i parkeringsfickan. Jag vet själv att vår bil skrapar i stänkskärmarna varje gång. Hon hade inte ens sett på min bil att den var repad. Hon ringde tillbaks till mig efter 3 min då hon konst igen på sin bil i garaget. "Åååååh vad pinsamt! Jag har en skade på min högra framlykta!" hon kände igen min röst och det visade sig vara en av mina BP stammisar..hehehe. Summa kardemumma så är allt löst nu, tjihoooo! Allt är anmält till försäkringsbolaget och hon pyntar vår självrisk! Inga sura miner!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0