Milous första behandling!

Jag hade bokat en tid hos Osteopaten Caroline för några veckor sen, innan Milou kom, för att kolla allt efter förlossningen, både mig och Milou.

Milou fick börja. Hon låg och sov medans hon fick din behandling i en kvart. Caroline frågade om hon skrek direkt när hon kom ut på förlossningen och det gjorde hon ju inte, hon bara pep lite. Resultatet av det blev lite tight bröst som Caroline kände. Mer i flödena än strukturellt och det släppte snabbt. Sen frågade hon om hon kom ut i hjässbjudning. Jajamensan, det gjorde hon, nyllet mot min rygg. Hon kände igenom huvudet och Milou var lite för platt över pannan, trycket från förlossningen låg kvar.

Sen var det min tur. Min symfys var sned, låg på olika nivå. Sen var jag trång i hela bröstkorgen. Jag sa att jag hade ont i bröstbenet varje natt eftersom jag ligger så låst på sidan när jag ammar. Livmodern hade fortfarande ett litet drag nedåt som släppte finfint.

Jag ska dit om två veckor igen, innan min träningsstart, det blir bra det! Då får Milou också dig en dos osteopati igen!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0