Min älskade lilla böngrodd!

Dagarna går här hemma. Fort som bara den! Jag lämnar Melwin på morgonen, Moss i kopplet, Milou i vagnen. Efter en timme är jag hemma och stretchar Moss, kör igång en maskin tvätt, städar, ammar. Kl 15 hämtar vi Melwin och sen är det typ dax att göra middag innan Toobi kommer hem. Jag somnar i soffan varje kväll, som en gammal gubbe.

Milou är en glad skit! Hon vill vara med mycket och är nöjd för det mesta. Hon följer oss med blicken och lyssnar efter alla roliga ljud. När hon protesterar mot nåt så ska det jäkligt mycket till för att hon ska gnälla eller skrika. Då grymtar hon mest som en gremlins.

Dygnet efter Osteopat behandlingen sov hon endast två timmar mellan kl 10 och 18...suck. Natten var orolig och hattig och mina bröstvårtor var faan bortdomnade när det var morgon och vi hade fått två timmars sömn. Men det rättade snabbt till sig. Hon stånkar och fipplar inte lika mycket på nätterna och hon sover bra på dagarna nu. Två till tre timmar åt gången. Men visst ammas det mycket...jäääävligt mycket. Hon vill vara nära och mysa.

Nappen accepterar hon ganska bra och jag har pumpat ur pattarna och gett flaska två gånger. Gick asbra! Ska köra ett mål flaska varje dag nu så vi inte tappar det som med Melwin.

Nu ska hon i vagnen, Moss måste ut och tömma tarm.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0