Snart bryter helvetet löst

Japp. Grannungarna kommer om 3 min, usch och fy. Ett syskonpar som inte har några regler hemma, som kör med sina föräldrar dag och natt. Här hos oss lyssnar dom hyfsat. Varför? För att jag blir Hitler när dom sätter dina små fötter innanför vår dörr. Sist dom var här så gick det ok. Jag limmade bara två saker som gått sönder och hade faktiskt röst kvar när dom gått hem för dagen.

Melwin älskar att att leka med storebrorsan. Lillesyrran får vi med på köpet för att hon vägrar vara hemma ensam med dina föräldrar.

Wish me good luck.


Kommentarer
Postat av: Anna Norling

Hahahaha jag skrattar så tårarna rinner....dina blogginlägg är sååå bra...sluta aldrig skriva!!!! Du är så öppen o ärlig i allt...keep on!!! Mvh Anna

2013-04-08 @ 22:43:27

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0