Valborg

Hellan och John kom över idag och firade Valborg med oss! Vi knåpade ihop hemmagjord pizza till middag och Melwin gjorde i ordning sin lilla minipizza alldeles själv, så söt. Jag hade tillverkat vaniljglass tidigare på dan som låg och väntade i frysen. Sjukt gott med lite Gino till tänkte jag men vi var så jäkla mätta av pizzan så vi får svulla dessert imorgon istället.

Johan kom direkt från jobb i Örebro så vi åt ganska sent. Det gjorde att vi missade största delen av Majbrasan men hann iallafall se en liten glödande hög! Milou stannade hemma med Hellan och Johan medans jag, Tobbe och Melwin drog iväg en snabbis, till Melwins förtjusning. "Mamma och pappa, vad mysiga ni är!" Sa han nöjt och höll oss i handen. Han var helt upprymd! Tänk vad en sån liten stund kan betyda mycket för små människor!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0