Hej bloggen!!!

Det var då fasen inte igår! Jag har verkligen haft noll inspiration men nu har jag semester och njuter av sommaren, nu finns det tid att sätta fart igen! Mera blogga i livet!

Ja, som ni vet så har jag varit med i Hela Sverige Bakar 2013! Shit pommes frites vilken härlig grej i livet! Trailern rullar för fullt och mer kan jag inte säga. Premiär i slutet på september. "Den som lever får se" som det så fint heter.

Här kommer iallafall lite foton från gänget. Jag blir faan tårögd när jag tittar på dom för härligare människor får man leta efter!!!

Checkat in och på väg till vårt boende på Vidbynäs Gård.

Shit, där är tältet...det finns på riktigt!!!

PÅ PLAAAATS!!!

Så vackert!

Hela startfältet! Here we are!!!

Mickis, vår matkoordinator kollar igenom ingredienserna innan tagning.

 

Finns alla redskap? Japp, läppglans och i.d finns, nu kör vi!

Föreklädena hänger och väntar på dess bagare...

Bedömning...avrättning...rännskita...

Första kvällen med gänget!

 

 

 

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0