Semester!!!

ÄNTLIGEN så har Toobi semester! Vad vi har längtat. vädret kan inte bli bättre och jag hoppas det fortsätter brassa värme i några veckor till. En granne kom förbi idag när jag stod och tände grillen. "Usch vad torrt det är överallt, alldeles gult" klagade han med sur min och tennisstrumpor i Birkenstocks. Jag höll fan på att kuta fram och ge honom en feting käftsmäll. "KLAGA INTE PÅ VÄRMEN FÖR I HELVETE, DU FÅR DIN JÄVLA KYLA SNART OCH DÅ STANNAR DEN I 8 MÅNADER!!!" Folk klagar på alla väder.

På måndag sätter vi oss i bilen kl 06 och drar till Danmark! Shit vad majjigt!!! Legoland, here we come! Jag har börjat packa lite smått, jag älskar ju det. Skriva listor och organisera. Jag hatar att vänta tills jag får börja packa. Knasigt...


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0